Asi jsem cvok

Ahojky lidičky asi už nějak blbnu i tenhle starý počik začíná blbnout tak mě to sere a nejvíc mě sere to že když se posere počik tak muj tatínek vžydycky kouká na mě jako bych za to mohla já no na nic... No a druhou kapitolovku Utrpné žití Rudeho blití plánuju ani nevím na kdy asi o těchto podzimních prázkách dočká te se=) alespoň něco pozitivního že. No taky se mi zdájí přitroublé sny jakobych nemohla mít klid ani v posteli věčinou se mi zdálo chvilku o Renovi no pak jsem si oblíbila Zacka no a pokračuje Angeal pak Genesis no jo asi mi to leze na mozek asi si dám pauzu ale nebojte jestli se mi zítra povede odhodlat to konečně napsat tak to bude ráno možná víte co rači končím ať tu ještě nenapíšu nějakou kravinu co to melu??, račí se mějte doufám že mě alespoň trochu chápete zatím se mějte a pište do komentíků=) papapp

vaše přitroublá Konan

Komentáře

Oblíbené příspěvky