Utrpné žití Rudeho blití part 2.

Utrpné žití Rudého blití 2.



Rena už přestal bavit počitáč tak se šel juknout za Rudem jenže on chrápal tak se vykašlal ho probouzet. Takže si stejně spomněl že musí Cloudovy a Zackovy pro součástky protože ty svoje motorky likvidují jak termiti. Jak vyšel zteplého domova pozdravilo ho mokro venku, co naplat stejně by tam musel jít Zack byl by schopen ho zato vykopat zdomu. No jak dorazil do toho spropadeného obchodu překvapilo ho že tady ani není moc lidí vlevo byl pult kdy se válely součástky do těch motorek vzal to šel k pokladně obsluhovala tam taková drobná blondýnka zaplatil sám se převapil že neplácl před ní něco směšného taky jeho nálada nebyla moc pozitivní.
No jak šel domů spustil se slejvák litoval že tam nejel na motorce ale na jaké všechny čekaly na opravu takže jeho nálada už klesá na nulu co znamená že jak přileze domů najde Cida vymání odněho jointa co vyrábí Vincent díví se že ho ještě nikdo nechyt ale taky si domyslel
Že stejně Vincent má pěknou pušku tak by je jistě postřílel. No jak se zamyslel šláp na něco měkého byl totiž dost dluho zamyšlený no nedivte se kdo to byl byl to Vincent na cestě TY VOLE KAM ČUMÍŠ!!! Zařval Vincent no Reno stoho málem dostal infarkt JEŽÍŠ SORRY já nechtěl hm to vidím odpověděl Vincent kam vůbec lezeš? Domů odpověděl Reno a co tu vůbec děláš? Ale zvrtl sem si kotník Reno no ani nepočítej že tě budu tahat. No stím ani nepočítám jo hele vyřiď Cloudovy že přídu jo? Jo vyřídím zatím se měj a Reno pokračoval v cestě no tak šel už byl skoro doma zase byl se svojí myslí někde v nebesích a ani si nevšim že šláp do hovna A KURVA!!!JÁ SE NATO VYSERU PŘED CHVILKOU VINCENT A TE´D TOHLE!!!!?? JÁ TOHO ZACKA A CLOUDA ZABIJU PROČ ZROVNÁ JÁ MUSÍM LÍTAT PRO TY JEJICH SOUČÁSTKY!!! Vyřval se a pokračoval v cestě no jak došel otevřela mu Tifa.
A než ho pozdravila PROBOHA! Reno proč tak smrdíš? Šláp jsem do hovna no? Od Tify by to vůbec nečekal ta se sním nesrala a hodila ho přímo do sprchy i styma součáskama jenže Zack uslyšel ten rambajs a tak rychle vběhl za Renem a sebral mu součástky jenže on neměl ponětí že Reno šláp do hovna vtom to ucítí tu jeho vůni a natáhlo ho no a jak to chodí a kdo má zrovna v sobě vyborné jídlo tak hodil přítom šavli přímo na chudáka Rna který byl snad pozvracený i za ušima no a Reno si to nenechal líbit tak na nho zařval ty HOVADO!!! Já jak debil lítám pro ty vaše součástky a ty mě pobliješ!!!! Zach se hned omluvil protože to fakt nechtěl v tom se přiřátí Rude a hází šavli přímo do hajzlu no měly byste vidět pohled Tify ta byla celá zelená no a vymaní jedině to ať se umytou odejde si vzít Hylak kapky(nevím jak se to píše ale já to používám když mi není dobře)…

tak jak sem řekla tak to tu je, mě to trochu někdy připadá trapné ale posudte sami další pokráčko bude možná v listopadu ale nevím kterého tak přeju pěkné čtení...

Komentáře

Oblíbené příspěvky