Cosplay Naruto

Ahojky takže tu máme další povedený sen od moji nej kamojdy Domči tenhle sen se ji fakt zdál a tak ho i sepsala mě se moc líbí, mohl by se i stát mě by se to líbilo, takže velký dík patří Domči a vám přeji pěkné počteníčko=)

Cosplay Naruto



Začalo to jako každý jiný den. Z Janou jsme si zjistili kdy nám jede vlak do Olomouce. Ale začneme pěkně od začátku. Z Janou jsme velké faninky naruta a proto jsme se rozjodli , že pojedeme na sraz naruta v kostýmech do olomouce. Nejprve jsme si sehnali obleky . já šla za Ten Ten a Jana šla za Konan z Akatsuky. Obleky jsme měly, peníze jsme měly jen zjistit kdy nám jede vlak. Jel nám hned ráno v 7:00. vstávali jsme proto ve 4:00 abychom jsme se mohli obléct a upravit , jeli jsme totiž oblečené za nauta abychom se tam nemuseli převlékat. Ja byla sbalená a nachystaná jsem čekala na Janu. Zanedlouho zadrnčel zvonek, do sluchátka se ozve ,, to jsem já Konan". Bylo mi jasné že je to Jana . vyrazili jsme na nádraží ,moje mamka nás tam odvezla autem, protože byla ještě tma a měla o nás strach. Chvíli jsme čekali na vlak. Mezitím jsme si pořád povídaly . protože jsme byly oblečené v kostýmech a bylo chladno měli jsme na sobě ještě mikiny , bylo totiž jaro.zanedlouho přijel vlak a mi celé nadšené nastoupili do vlaku. Vybrali jsme si kupé kde jsme byli sami a mohly v pohodě pokračovat v debatě. A tak jak jsme si povídaly se otevřely dveře kupé a tam stáli dva nádherní kluci převlečeni za Akatsuky jeden byl za Sasoriho a druhý za Deidaru. Řekly ,, všimli jsme si že jedete asi taky na sraz naruta a že jste převlečené za TenTen a Konan , jestli by jsme si mohly přisednout k vám aby se nám nesmáli" my jsme souhlasili , protože ti kluci byly vážně pěkní. Chvíli jsme tam seděli mlčky ani bez pohnutí a mě to bylo trapné , tak jsme se jich začala ptát. Jak se vůbec jmenujou a odkaď jsou. A tak jsme se začali představovat a najedou znás byla parta. Vyměnili jsme si čísla dohodly a slíbily že na srazy budeme od teď chodit společně. Netrvalo to dlouho a byly jsme v Olomouci. Byla jsem domluvená z organizátorkou že nás počká na nádraží a odvede nás na sraz. Organizátorka byla převlečení za Tsunade. Hnedka jak jsme vystoupily , jsme jí poznaly a šly jsme k ní. Jakmile jsme tam dorazily na místo konání celé jsme ztuhly . tolik lidi jsme neviděly. Všichni vypadaly nádherně, úžasně jako z toho seriálu. Tsunade vyhlásila boje a různé soutěže. Sasovi šel bojovat a protože se Konan líbil šla ho povzbuzovat. Já spatřila na lavičce Hinatu. Myslela jsme si že patří k nám a tak jsem šla za ní. Sedla jsme si k ní a udělala jsem si sní srandu , řekla jsme jí kde má Naruta a ona se na mě podívala vraženým pohledem. Šáhla do kapsičky a vytáhla železný kunai a vrazila mi ho do břicha Deidara si toho všiml a běžel ke mně . okamžitě se zastavily všechny soutěže a boje a zavolala se záchranka. Záchranka byla u mě strašně rychle. Deidara jel semnou. Zašili mi to a řekli že jsem měla veliké štesti , že to minulo tepnu jinak bych vykrvácela. Sanitka mi nabídla že mě odveze zpátky. Za chvíli jsem byla zpáky. Sedla jsem si do trávy a dívala jsem se jak se soutěží a zápasií. Bylo to úchvatné. Po chvíli vedle mojí nohy přistál ten stejný kunai který jsem mela v břichu .ten jsem si vzala na památku. Ten kunai co byl vedle mojí nohy bylo něco jiného . měl tam vzkaz. ,, nech mě a naruta , nepokoji , jinak tě zabiju!!!. Měla jsme takový divný pocit že mě někdo sleduje šla jsem proto za ostatníma. Pomalu se blížil konec. Vyhlásily se ceny šlo se domů. Tsunade nám čtyřem nabídla že můžeme u ní přespat. My souhlasily. sbalili jsme se a vyrazily. Tsunade nam rozdělala gauč na kterém jsem spala já a Deidara . na nafukovací posteli spala Konan a Sasori. Tsunade se dívala na tv u sebe v pokoji a mi v obýváku. Ve zprávách bylo ,, byla dopadena velice nebezpeč žena. Která pobíhala po Olomouci v kostýmu Hinaty . nevíme kolik obětí ma nasvědomí ale víme že jedna dívka byla vážně zraněna, bodnutím do bricha. Narušená osoba je ni ní ve vazbě" všem se nám ulevilo. Jakmile jsme šly spat ja dostala nabídku od Deidary jestli sním nechci chodit . ja řekla že ano . a Konan dostala tu samnou nabídku. Stala se snáz parta , která chodí na všechny srazy naruta a dokonce jsme vyhrali cenu ze jsme jedini kteří ještě nikdy nevynechaly žádny sraz. A to je i do teď. Jsme ráda že jsme potakaly tak fajn kluky. Je znás nerozluč čtiřka.


























































Komentáře

Oblíbené příspěvky