Smutek=(

Tohle se nemnělo stát=(



Každý zná smutek ale můj smutek je ale něco jiného umírá můj milovaný křeček jméno tu nebudu dávat ale znamenal pro mně moc snažila jsem se ho zachránit byl v narkoze ale vyšetření je nanic mamka a já ho prostě nechcem trápit tak ho v pondělí uspíme navždy myslím že pro některé to bude znít krutě ale bude to pro ňho lepší než ho nechat trápit a snažit se ho uzdravit stejně tu nemoc má snad po celé hlavě oči má zahnisané a jeho jazyk je hrozně nateklý je zněho chudák dneska jsem se ho pokoušela nakrmit šlo to ale každou chvíli mi bylo do breku když si pomyslím jak jsem ho viděla zdrávého je to na mně moc a jsem stoho špatná=( a rozhodla jsem se že už si nebudu pořizovat žadné mamka stejně už nechce žádné zatím se mějte...

Tady ten malý co tu leží byl von, narodil se u nás...

Komentáře

Oblíbené příspěvky