Hrůza,Děs Běs....nikomu tu nebudu chybět psycho den...

Ahojky všichni co to čtou dnešek byl prostě psycho den no až na to že jsem nemusela do oplzlé školy(nesnáším školu a učitele)XD to byla jediná dobrá zpráva aspoň pro mněXD no jak je řečeno

že jsem nebyla ve no jak víte.....tak brácha musel z maminou k zubařce a pak vzali i mně k alergologie ( nevím jak se to píše a nemůže si bohužel zpomenoutXD) no nejhorší bylo že můj brácha se hrozně nudil tak každou minutu vymýšlel jednu debilitu za druhou prostě nějakou dobu jsem myslela že ho zabijuXD no byly jsme tam objednání no a čekaly jsme tři hodny než nás konečně vzali prostě hrůza no a stoho vyplývá že nesnáším kontrolyXD no jak jsme se konečně doprdelily( dolezli) domů, tak my bylo hrozně špatně tak jsem se rači ani nehejbala a ležela protože jsem myslela že se pobleju a z hlavy jsem mněla dva melouny prostě hnus ať to už ukončímXD. No vím že jsem tu dlouho nepřidala moji kapitolovku ale budu se snažit ji tady dát no končím už jsem se konečně vypsalaXD


PS: A DODATEK PROSTĚ PEKLO


A TAKHLE BYCH NEJRADŠI DNESKA ŠKRTILA BRÁCHUXD

Komentáře

Oblíbené příspěvky