Prázdniny

Tak Yuki napsala moc krásný příběh o ni a Sasukem a o mně s Itachim ona ví koho koho žeru=) jsem ji velice vděčná a patříjí náš vděk=) je to taková pěkná jednorázovka=)




Prázdniny

Zrovna nám začaly prázdniny a já už přemýšlela co budu dělat a jak tak přemýšlím vzpomněla jsem si na Saku-chan. Kouknu do kalendáře a je 5.července, dneska má přijet. Honem se oblíknu a vyrazím ji naproti, v tom spěchu jí brnku aby mi potvrdila svůj příjezd , vše je o.k. po pár minutách vyhlížení na zastávce se zjeví v dály zelený autobus. Pomyslím si : tyto prázdniny si pořádně užijeme. To jsem netušila , že mám pravdu. Autobus zastaví a z něho vystoupí modrovlasá dívka , je to Saku-chan . Saku-chan mě také s pozoruje a poklidným krokem ke mně. S radostí se obejmeme a vyrazíme ke mně domů. Saku-chan mi vypráví, co všechno se od mé poslední návštěvy v městě jménem Akatsuky změnilo. Dozvěděla jsem se dost zajímavé věci. Po pár minutek jsme byly u mě před domem, říkám : to nám pěkně utekla cesta , tím povídáním , Saku-chan se zasmála. Doma si vybalila věci a já navrhla co kdybychom
zašly na koupaliště . Saku-chan souhlasila . z balily jsme si plavky, ručníky , peníze a vyrazily. Musely jsme počkat na autobus , neboť bylo teplo tak se všichni odjížděly někde k vodě. Po čtyřech zastávkách jsme byly na místě, autobus byl narvaný k prsknutí tak jsme málem nevystoupily. Přešly jsme přes přechod a spatřily nadpis KOUPALIŠTĚ. Byly jsme šťastné , že jsme dorazily. Zaplatily jsme vstup a šly dovnitř vyhledávat nejlepší místo na opalování. Nakonec jsme si našly krásný , travnatý placek , moc lidí tam nebylo . rozložily jsme deky a začaly jsme probírat nejrůznější témata. Rozhodly jsme se když je takové teplo , že si zajdem koupit zmrzlinu a to pořádně studenou. Cestou jsme potkaly Naruta-kun a Hinati-chan tak jsme prohodily pár slovíček a šly jsme se postavit do fronty. Dozvěděly jsme se , že voda není studená , že je akorát. A jak jsme tak stály , zaujaly nás dva kluci. Oba měly černé vlasy i oči, byly prostě kouzelní. Saku-chan se zalíbil ten s delšími vlasy a mě za sten druhý. Tak jsem si je prohlížely a usoudily jsme , že stojí určitě o jiné holky, o hezčí. To jsem ale netušily , že nás bude čekat šok!! Jakmile jsme si koupily zmrzlinu šly jsem zpátky k dece, tam jsme si lehly a jedly zmrzku, byla výborná. Najednou mi někdo zaklepal na rameno, , ze Saku jsme se otočily. Byly to ti dva kluci , co jsme je tejně z dály pozorovaly. Ahojki, promiňte , že rušíme ale strašně jste nás zaujaly. Já jsem Sasuke a tohle je můj bratr Itachi z Akatsuky. Saku jen nevěřícně zírala na toho s těma dlouhými vlasy , s jménem Itachi. Já jsem Yuki a tohle je moje kamarádky Saku taky z Akatsuky a jen tak pro zajímavost já jsem odsud ( z Konohy). Kluci si k nám sedli a začaly jsme si povídat. Šlo vidět , že ti dva se do sebe zabouchly a to se neznaly moc dlouho, sotva pár minut. Itachi nabídl Saku jestli by si nešla s ním zaplavat. Saku byla s něho tak mimo , že jen kývla. Itachi omámenou Saku chytil za ruky a šly plavat. Sasuke se mě zeptal jestli bych šla taky , řekla jsem , že za chvíli. Sasuke: pomohla bys mi předělat naši deku taky k vám ?? pokud vám to samozřejmňě nebude vadit. Pousmál se. Bylo to sladké se na něho dívat , na jeho tělo , svaly. Prostě nádhera. I Itachi nevypadal špatně ale toho měla už měla Saku v hrsti. Já kývla , že jo , že nám to určitě vadit nebude a Saku bude šťastná . předělali jsme deku a šly jsme si zaplavat , jakmile jsme vlezly do vody , zpozorovaly jsme Saku a Itachiho jak se líbají. Musím se přiznat , záviděla jsme jí to . Sasuke: asi půjdeme zpátky na deku a ty dva necháme o samotě. Já: tak jo . já si lehla na záda a zavřela oči. Snažila jsem se myslet na něco pěkného a né na to , že mě zas nikdo nechce. Sasuke: děje se něco Yuki? Vypadáš zamyšleně a smutně. Já: Saku se má , že jí někdo chce. Ach jo . povzdychla jsem si. Slyšela jsem jak Sasuke
vstal . otevřu oči a vidím ho jak stojí přede mnou. . pomalu se ke mně sklání a lehá si na mě. Pošeptá mi do ucha : ale já tě chci, strašně moc, i když tě moc neznám, zamiloval jsem do tebe!! Nechápala jsem co se děje. Potom mě něžně políbil na krk a pak se naše rty spojily. Bylo nádherné , zároveň vzrušující .Já mu jeho polibky opětovala. Za chvíli přišla Saku s Itachim. Koukaly na nás a Itachi řekl : vidím Sasuke , ž eses konečně zamiloval . Sasuke: vidím , že i ty Itachi. Zasmál se. V ten den Saku s Itachim začali spolu chodit a i já se Sasukem . celý den jsme strávily snimy. K večeru musela Saku odjet zpátky domů do Akatsuky. Itachi řekl , že pojede zároveň ze Saku taky domů. Tak kolem 17 hodiny odjely autobusem společně domů. Jak Sasku s Itachim odjely. Sasuke mi řekl , že me dneska v 19:00 zve na večeři k němu , když Itachi odjel . rozloučily jsem se a já šla domů se upravit a Sasuke šel chystat večeři. Přesně 19:00 jsem byla u něho. Pěkně to tam vonělo. Přivítala jsem se ze Sasukem a sedly jsme si ke stolu a povečeřely. Večeře byla výborná, nikdo jsem tak dobrého nejedla, pochválila jsme ho . A pak Sasuke vstal a přitáhl mě k sobě , začaly jsme se líbat a jak jsme se tak líbali , šly jsme do ložnice tak jsem spolu prožily nádhernou noc na kterou se nedá jen tak zapomenout. Ráno jsem byla vzhůru jako první. Políbila jsme Sasukeho na tvář a šla jsme do kuchyně připravit snídani. Sasuke ještě spal, vypadal tak sladce. Snídani jsem měl za pá vteřin hotovou . zavolala jsme Saku. Řekla jsem jí všechno co se stalo od jejího odjezdu. Saku mi řekla , že v autobuse se začaly líbat a také jí pozval k němu na večeři. A prožily spolu nezapomenutelnou noc. A že se k němu bude stěhovat. Sasuke se probudil a šel za mnou do kuchyně, řekl , že to vypadá nádherně . Sasuke: Yuki, nechtěla by ses k mně nastěhovat ?? já řekla ano , a běžela jsem k Sasukemu. Přestěhovala jsem se k němu a jsem šťastná za prázdninovou náhodu. Dodnes se navštěvujeme ze Saku a vztahy trvají do dnes .


Yuki-sama


Komentáře

Oblíbené příspěvky