Oznam...

Prosím chci abyste si to přečetli a všichni co tu chodí=)

↓↓↓

Tak chci vám říct že mám zrovna tak trochu víc práce než obvykle a to je škola=( sere mně to a moc mně to mrzí=( ale nebudu mít teďka moc čas na blog takže nechci říct že ho Pozastavuju nebo Ruším to ne, ale nebude pokračování příběhu Rozhodnutí nemám na to oficiálně čas ani mně moc nenapadlo ale dopíšu ho to je jisté jen budete muset nějakou dobu počkat neurčitou vím je to blbé a nerada to dělám=( ale někdy teda občas tu jistě přibide článek nemusíte mít strach=) a nebo se zeptejte Yuki-sama ta vám jitě odpoví=) ano taky ještě k tomu zrušila jsem kontakty u Yuki-sama když má svůj blog snad doufám že to nevadí ať je tam zas trochu místa a moje zlatá SB když mám čas vždy na vaše bločky zajdu ale ne vždy zanechám koment tak doufám že se nezlobíte=) to je asi vše tak se mnějte=)

Komentáře

Oblíbené příspěvky