Akatsuki videjka=D

Ahojky tak jsem se dívalá do svý zbírky dokumentů a toho je hodně=D tak jsem tam našla svoji starou sbírku vtipných videiiX) tak jsem si usmyslela že to tu dám=) ať se pobavíteXD je to japonsky tak tomu moc nebudete rozumětXD ale je fakt síla kdo si stím pohrál a vytvářel to=) v některých videii je i děj=D takže přeji pěkné pokukání=)

↓↓↓


Tak v tomhle videjku je děj=) pochopila jsem s toho asi to že Pein se rád prochází na nějaké cestě ale pak z toho někdo chce něco postavitXD tak on je stoho chudák zdeptanýX) no víc už moc nevím=D

↓↓↓


Tak další videjko má taky děj problém je že jsem ho uplné nepochopilaXD mluví tam hlavně Sasori=) ale je to vtipné hlavně Itachi nevím co to má na hlavě ale jak si myslím tak kalhotky(uchyl sebral je Konan)XD fakt nevím=)

↓↓↓


Tak a tady začínají už bez děje=D ale jsou fajn=) hlavně jak Hidan a Itachi si chcou zahrát proti sobě a Pein je srovná do latěXD


Tady nám zpívájí=D


To je asi vše=) doufám že jste se pobavilyX)

Komentáře

Oblíbené příspěvky