Hidanova Minulost ..::1::..

Tak je tu první díl v tomhle se pojednává o dívce=) Kiori-chan ať v tom nemáte zmatek a její postavu trochu popsala do recenzi ať víte=) doufám že se vám to bude líbit totiž je to trocha zmatené jo=D

↓↓↓



Hidanova Minulost ..::1::..

Je noc tichá noc i když všichni spí jedena dívka ne jde po cestě neslyšně je to kunoichi která se světem toulá i když je jí pouhých 14 let za tu dobu zažila hodně zla její rodiče nežijí její otec byl Uchiha z Listové a její matka ze slunečné nejsou důležité jejich jména ani ona sama je nezná jen ví odkud pocházeli zemřeli oba dva za nesmyslnou válku ninjů z přemýšlení o její minulosti ji vyrušilo zašustění keřů blesku rychle tam hodila kunai když se chvilku nic nedělo chtěla jít dál když v tom vyskočily dva muži a nepřátelsky na ni vyhlížely "Co chcete?" zeptala se chladně, jeden vyšší muž se na ni podíval a v okamžiku byl za ni a chytl ji za vlasy a surově sní strhl na stranu což se ozval bolestný výkřik a klekla si na zem druhý muž menší si k ní klekl a začal ji prohledávat našel pár peněz a usmál se "to by mohlo stačit nebudeme ji víc ubližovat" pověděl ten co u ni klečel jenže ten druhý ji bolestně stál na noze a víc a víc ji mačkal už nemohla tu bolest vydržet začala křičet jenže ten co u ní stále klečel ji zacpal pusu ať neřve a poručil druhému ať s tím přestane, přestal pustil ji vlasy a chytil její ruce a nohu si dal na její záda a trochu zatlačil a čekal až přestane hledat,vzdal to ten co u ni pořád klečel podíval se na peníze a pověděl "na slušnou véču to stačí" vyšší co ji držel jen přikývl a praštil ji do zátylku a ztratila vědomí. Ten druhý co ji praštil ji vzal na záda a nesl ji.

►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►

Probrala se ležela na něčem měkkým čemu se dá říct postel místnost byla jemně na modro a podívala se okolo uviděla jako první okna na levo od ní pak na proti sobě uviděla pár poliček a skříň, bylo ji teplo a ještě se ji moc nechtělo zjišťovat kde je tak se ještě zachumlala do peřin a usnula nerušeným spánkem…
Později odpoledne se zbudila totiž zbudil ji hlad když v tom uviděla někoho jak se na ni dívá byl to muž vlasy mněl bíle a dozadu a oči mněl fialové vypadal na staršího muže usmál se se slovy "Konečně ses zbudila, jak se jmenuješ?" Chvilku jsem váhala odpovědí ale pak jsem odpověděla "Kiori-chan a jak se jmenujete vy?" "Hioshi-san" odpověděl a pokračoval "moje žena se jmenuje Hikari-chan a bydlíme tu jen my dva" odpověděl chvilku jsem si to srovnávala v hlavě on se na mně zkoumavým pohledem díval a usmíval se a pak se mně znovu zeptal "Co se ti stalo?" já na to "Přepadli mně nějací zloději a obraly mně o prachy" jen pokýval hlavou že rozumí, a pak mně napadlo (pracuje mi mozek jaksi pomaluXD) a zeptala se "Jak jsem se tu dostala?" jenže odpověď se mi jaksi nedostávala vypadal zamyšleně tak jsem se opatrně sedla a žduchla do ňho ať se probere a odpovím my, trochu sebou cukl když ucítil jak jsem ho žduchla a zpozorněl "ano co si chtěla" zeptal se mně tak jsem mu zopakovala otázku odpověděl mi "našel sem tě na mýtině v lese a byla si trochu zraněná tak jsem tě vzal tady a moje žena tě ošetřila" zakručelo mi v žaludku hlasitě samozřejmě že to uslyšel tak mi nabídl ať se obleču že v kuchyni bude jistě nějaké jídlo a že on musí jít do svoji práce ale jeho žena tu je tak ji řekne tak jsem jen přikývla že rozumím a odešel. Tak jsem oblekla co jsem tam mněla nachystané páč to moje bilo špinavé, mněla jsem na sobě docela velké triko barvy černé a volné kalhoty mněly barvu šedou tak mi to nevadilo a vydala se do kuchyně šla dolů po schodišti byly tam různé obrázky po stěnách když v tom na mně někdo zavolal "Tady".
Ženským hlasem podívala odkud se to ozývá stála dál od schodů byla to žena docela hubená a mněla modré vlasy jemně fialové oči co mně překvapilo, a byla docela hubená, zavedla mně do kuchyně sedla jsem si ke stolu a tam dala do misky ramen což mi hodně chutnalo poděkovala jsem ji a dala se do jídla, po jídle si semnou začala povídat jsem se dozvídala že její manžel už není ninja ale obchodník s látkami a to protože byl ve válce a byl hodně zraněný tak už nemohl bojovat a ona už taky přestala být ninjou a pomáhá mu s obchodem že bývala medikem a že je v tom stále dobrá. Zdáli se mi hodně sympatičtí uvědomila jsem si že bych se už nechtěla moc toulat tak jsem se ji rovnou zeptala jestli snima nemůžu žít že bych jim klidně pomáhala a žena se jen usmála že klidně že aspoň tu nebudou v tomhle domě sami…

►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►

O pár měsíců později jsem se začala od ni učit lékařské medic a taky jsem se začala učit nějaké techniky a trénovat abych mněla větší sílu až mně zas někdo přepadne tak mu nakopu prdelXD…..



Tak další díl napíšu až mně zas něco napadneX) a pls napište komenty co si o tom myslíte=)

Komentáře

Oblíbené příspěvky