Hidanova Minulost ..::2::..

Tak je tu pokráčko=) první díl byl o té holce co se stalo před dvěma roky a teď je to jak uběhli ty dva roky ať nejste zmateniX) takže přeji pěkné počteníčko=)

↓↓↓



Hidanova Minulost ..::2::..

Už tu s Hioshi-san a Hikari-chan bydlím dva roky cítím se jako doma občas pomůžu s čím můžu, za tu dobu jsem se naučila hodně, když můj otec byl Uchiha tak jsem si začala trénovat Sharingan a docela mi to de. Ve vesnice Skryté v Horkých pramenech je klid lidi jsou fakt mírumilovní a hodní taky jsem byla za jejich Kage vůdcem vesnice a ten mi povolil chodit na mise v různých týmech nějaký čas jsem dělala i pro ANBU ale už jsem toho mněla dost tak jsem odešla. Taky jsem dostala ochranou čelenku se znakem tří čárek skryté v horkých pramenech tak se nedivte že se cítím jako domaXD.

Hikari-chan je častěji doma tak mně učila na medica trénink byl docela těžký ale už mi to de mám i docela sílu což je fajn *honí se ji hlavou nápady koho zmlátí*XD. Hioshi-san je obchodník má hodně látek na šaty atd. a tím vyplývá že jsem se od Hikari-chan naučila dobře šít totiž když ona něco zašila nešlo poznat že tam byla vůbec dírka, taky jsem začala myslet trochu na lásku taky že by ne je mi 16 a za nějakou dobu 17 let koukat se tu po klucích nemůžu říct že nebily pěkní ale já hledala nějakého co mi bude rozumět žádného jsem prozatím nenašla. Víte když se u nich doma občas díváte na obrázky vidím tam bělovlasého kluka podobného Hioshimovi-san jednou jsem se zeptala a ti my řekli že to jejich syn a že se jmenoval Hidan tak mně zajmalo kde je ale na tohle jsem se asi neměla ptát totiž posmutněli a pak my odpověděli že byl v Akatsuki a teď je někde pohřbený a víc mi neřekli….

►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►

Akatsuki sídlo

Pein leží na posteli a přemýšlí asi před měsícem s Tsunade uzavřel dohodu která se mu líbila totiž smlouva obsahovala dobrý plat a dobrou práci kterou uměli a to chodit se dívat na vesnice a zjistit nějaké informace jak je na tom a jestli něco nechystá ať je to válka nebo něco jiného a druhé že nebudou ohrožovat vesnici a chytat démony a jinak jsou úplně volní.
Ale teď dostala Tsunade dopis od nějaké rodiny že potřebují zpět Hidana toho trochu znepokojovalo a když mu to řekla přemýšlel ale žádné řešení ho moc nechytalo, a taky musí zachvilku přijít za Tsunade totiž má asi řešení je fakt že je chytrá a silná, posadil se zatřepal hlavou a postavil se a šel pro svoji Akatsuki skupinu ať už vyrazí….

►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►►

Konoha

Tsunade sedí za stolem a popíjí saké které ji zrovna před chvilkou donesla Shizune taky je ráda za ten nápad a to že si vypujčí svitek z Jashin chrámu a který oživuje mrtvé, totiž Shikamaru až se dozví že
Hidana půjdou vyndat z té díry kde ho tak usilovně dostal naštve se.
Za nějakou chvilku zaklepe někdo na dveře poručí ať vzstoupí je to Yamato a v rukách drží onen svitek poručímu co má udělat a odejde, za nějakou chvilku zaklepe zase někdo poručí ať vzstoupí a tentokrát je to Akatsuki s Peinem vyslechnou si plán a přikývnou a na chvilku se posadí Tsunade zavelí ať přivolají Shikamara a jeho týmové partnery, opět někdo zaklepe a otevře dveře a dveřích stojí Yamato a vedle něho trochu zmatený Asuma Sarutobi…


Plosím napište mi k tomu komentíky=)


Komentáře

Oblíbené příspěvky