Jashin-sama Fan-Club=D

Takže jak z nadpisu vyplívá=D přidala jsem se vyznaváčům Jashina kdo neví nejlepší vyznavač je Hidan kterého jsem si oblíbila=) (anime Naruto) jsem si nemohla pomoct=D...

↓↓↓


Klikací ikonka=) můžeš si vybrat velikost=)

bohužel neumím udělat aby byla klikací=( ale snad neva=)

Pravidla

1)Musíš věřit a poslouchat Jashin-sama
2)Musíš milovat bolest
3)Musíš se pro Jashin-sama poškozovat jakímkoliv způsobem
4)Když zabiješ člověka musíš hned provést rituál
5)Musíš Jashin-sama milovat

no některé jsou drsné=D

Kdo by se chtěl přidat=)




A pro zajmavost tu mám dalších pár pravidel=)
a
některé budu dělat=D (jsem cvok nic si stoho nedělejteXD)

↓↓↓

1)Jen Jashina budeš uctívati
2)Jen pro něj budeš žít i žíti, neboť pouze Jashin má právo ti život vzíti
3)Alespoň jednou za měsíc poskytni Jashinovi nějakou oběť (většinou postačí probodat školní oběd vidličkou se slovy "Všemohoucí, prosím příjmi prosím tento dar")
4)Pamatuj si, že Jashin tě vidí
5)Vždy se před důležitou událostí pomodli
6)Vždy před jídlem poděkuj Jashinovi za požehnané jídlo a na konci poděkuj, že jsi pozření toho jídla ve zdraví přežil
7)Vždy na konci dne poděkuj Jashinovi, že tě nechal přežít uplynulý den
8)Znak Jashina budeš hrdě nositi
9)Slovo o třech písmenech, začínající na B, končící na h, s prostředním písmenem ů, je zakázáno, proto vždy říkej ProJashina, Jashinudík, oh my Jashin, s Jashinem apod.
10)Pravidla kultu budeš řádně dodržovati
11)Hlásej svou víru a buď na ni hrdý
12)Nesmíš se bolesti bát, naopak ji milovat
13)Musíš vlastnit alespoň 20 různých druhů zbraní
14)Toť vše, nyní poděkuj Jashinovi za to, že jsi mohl přečíst jeho Přikázání až do konce

Oh dík přemocný Jashine=) že jsem ve zdraví přečtla vše=D několikrát si udělala modřinu na zadku to jen pro tebeXD

tohle jsem sehnala Tu=D


Komentáře

Oblíbené příspěvky