(=New Desing + Upozornění=)

Ahojky tak udělala jsem new dess doufám že se vám líbí=) snaha byla=D víte abych byla upřímná růžovou nemusím ale když jsem uviděla ty sladké chybíkyX) nemohla jsem si pomoct a dala jsem to tu=) tak bych byla ráda kdybyste mi k tomu napsali koment jak se vám to líbí atd.=) tak teď přejdu k tomu upozornění totiž už dlouho jsem tu nedala Konohu High School a důvod je že mi ty obrázky mizí prostě takže až to pujde tak tu dám speciál jo=D potom k těm videii asi jsem ji dala moc ale už mám přeplněné dokumenty tak jsem je tu musela dát totiž hrozně se mi líbíX) a nechtěla bych o ně přijít=D tak doufám že se nezlobíteXD a ještě k tomu vymýšlím nový příběh=D tak až to budu mít tak to tu dámX) tudiž nevím kdy to bude=D

a něco pro zasmání pod perexem=D

↓↓↓



Chci tím říct mám vás moc ráda=)


Komentáře

Oblíbené příspěvky