Stala jsem se Patronem blogu Lumíka a Simíka (Kokí)=)♥♥♥

Takže jak je v nadpisu stala jsem se Patronem blogu Lumíka a Simíka (Kokí)=) smekám klobouk a klaním se=) je to pro mně pocta=) byla jsem hodně překvapená=) víte taková věc se nestává každý den=D a jsem moc ráda že se to jednou stalo=) ještě pořád ztrácím řeč když to čtu=) u Lumíka a Simíka (Kokí)=) moc vám holky děkuju a taky vás mám moc ráda=)♥♥♥

↓↓↓


Tenhle pictík pro mně vyrobily moc dík=)

Dobré dopoledne všem ,

již dlouho slibuji ohodnocení osůbky, která pro nás dělá první, poslední . Osůbka jménem Konan-chan, při nás vždy stála, jak v dobrém tak ve zlém :-) . Nezasloužíme si její návštěvnost, jelikož samy zanedbáváme naše SB. Ale tahle dívčina, stála vždy po našem boku a my jí za to velmi děkujeme. *ukloní se, tak že téměř políbí podlahu* Proto jsme pro tuto příležitost, vytvořily pro naši Konan pictík, ale to není vše, má u nás také povídečku, ale pššt :-) Tu zde uveřejníme o mnohem později .



Jménem naše blogu Lumik-simik.blog.cz děkujeme naší Konan a slavnostně jí jmenuji na hodnost

Patron blogu

*bouřlivý potlesk*


Kokí a Lumíček


Holky jsem z toho pořád mimo=) a jsem seklá nevím co napsatX) a tak znovu moc děkuju=)


Komentáře

Oblíbené příspěvky