Sate

Moc se omlouvám že jsem tu nic nepřidala mrzí mně to=( promiňte mi to SB a ostatní co tu chodí=) ale jsem nemocná střevní chřipka humusXD ale nebudu tu nemoc rozebíratXD Shiori Akiro vím že máš new blogís a už jsem si tě napsala jinak o tom diplomu jaksi nevímXD ale hned se kouknu jinak chceš nějaký diplom? Jinak zlatá Sayuri Nayoko vůbec tě nemůžu zastihnout na icq a probrat stebou tu mou podobu no ty víš=) jinak jste si možná mohly všimnout že už konečně umím klikací ikonku z čehož jsem moc štastná=) jinak se opět pokusím rozjet blog=) a ten příběh Hidanova Minulost se budu snažit napsatXD

↓↓↓


Tenhle sloupec nemusíté číst jedná se o jednom Človíčku který pro mně byl hodně vzácný a cenila jsem si její přátelství

asi bych ti nejprve mněla říct že mně strašně moc mrzí co se mezi náma stalo
a je jsem z toho neštastná pořád se mi hlavou honí vzpomínky co jsme spolu zažily
nějaké to občas dobrodružství ale z čeho jsem si nejvíc cenila bylo že si spolu rozumíme,
věříme si, umíme se spolu smát pomáhat si jak to de, občas se navzájem dráždit řečmi, povídat si hodiny na icq vymýšlet ty naše příběhy. Co mi nejvíc chybí jsi ty byla jsi moje největší kamojda pod sluncem.
ta menší blbost co nás rozdělila byla že jsem ti nevěřila a moc mně tahle chyba mrzí je asi ze všeho největší a to pouto co nás drželo a už asi nedrží ale pořád se dá obnovit vždycky tu pro tebe budu...dokud nepříde čas a vezme mně...

doufám že jestli si to přečteš a pochopíš budu ráda


Jestli jste tenhle sloupec četli tak to asi nebudete uplně chápat ale neva mněla jsem to už dlouho na srdci a moc mně to trápilo...
Jinak jste si mohly všimnout že jsem v dalších klubechXD

takže jeden je N-Klub
o soutěžích můžeš si tam vybrat postavu já mám Itachiho Uchihu nj zase mi vlezl hluboko pod kůžiXD


a druhý FanClub
ten je o tom že jestli máte rádi tyhle postavy Kakashiho,Itachiho,Naruta,Sasukeho a Deidaru tak se tam přidejte=)




no to je asi vše co jsem vám chtěla říct=)



Komentáře

Oblíbené příspěvky