Comentíky=3

Takže vaše komentíky mně moc potěšily=) a daly my sílu opět něco dělatXD takže moc děkuji n_n a moc mně překvapilo že se tu vysktuje i kluk=D když jsou tu věčinou holky=) a taky přemýšlím o novém DessinguXP si jistě myslíte že je to načaseXD jinak k včerejšku proč jsem tu nic nepřidala no to proto že jsem byla na celodenním výletu s rodinkouXD a víte kde? To asi neXD alebrácha si vzal hlavní slovo a prostě nás nakopal na akci Den NATO

někteří možná ví co to je ale byla to přehlídka letadel a vojenského nářadí (kteří neví)XD celý den mně spalovalo slunko a nohy bolely jak prase na porážkuXD a k tomu jsem chlastala jak velbloudXD domů jsme přijeli asi v pět hodin večer=D ještě jsem si sedla na chvilku ke kompu a oběhla Sbénka♥=) tak snad jste pochopilyXD a dneska jsem tu dala docela dost článků=) moc si nezvykejteXD
...

A ted k tomu vysvětlení u Mayako proč se já vůlXD nezapsala do seznamu SB TT___TT když už je tam od prázdnin pravda je asi taková (chvilka napětíXD) že já si toho asi bud nevšimla nebo jsem byla tak mimo že jsem si toho prostě nevšimla jsem baka,baka a když si mi to napsala do komentů hrklo ve mněXD a věř mi že jsem se profackovalaXD a si moc hodná a dost trpělivá že si na mně čekala do ted=3 a chci říct že chci být SB a už jsem se zapsala=) (konečněXD) doufám že jsem to napsala dobře k pochopeníXD

A k dnešku jsem byla u doktorky jsem nemocná mám vyrozů v krku a je to hnusXD ale i tak je to dobře aspon nemusím do školyXD no to je asi vše=) tak prozatím sayonara=3


Taky bych chtěla aby se o mně takhle Hidan staral=3

Komentáře

Oblíbené příspěvky