..::Death::..


Prozatím žiju jsem v depce prostě ta škola a podzim mně nějak berou a taky poslední dobou jsem neštastná prostě každý nějak odchází chci tím říct že první Dei pak Patrick a ted i můj křeček asi odejde je pořád studený tak asi umře TT___TT musím se jít šprtat na angličtinu zítra mně čeká test TT__TT a pak mi dneska celé dopoledne do odpoledne špatně tak ani nevím jestli pudu do školy zítra jinak mám asi jen radost z chemie totiž jsem dostala za desetiminutovku dvojku tak je docela dobrý, jinak gomenasai ale dneska asi nic nepřibyde ani nemám nápady tak ještě jednou gomenasai a SB prosím nezlobte se na mně že k vám tak často nechodím ale pokusím se polepšit=3 tak prozatím sayonara...



A koment by potěšil=3

ale nechci vím kazit náladu tak se pousmějte aspon nad týmXD (takhle se ksichtím takyXD)





Komentáře

Oblíbené příspěvky