..::Gome::..

Ohayo lidičci moji omlouvám se že jsem tu tak dlouho noc nedala TT__TT ale nemám ted nějak nápady tu něco dávat a potřebuju si dát menší pauzuXD ale nebojte blog nepozastavuju budu tu přidávat věci ale ne tak častoX) no víte mám doma trochu dusno spíš se hádám z matkou a brácha ještě do toho se plete tak mně to děsně sere TT__TT a ještě jedna zpráva dost blbá už jsem vám asi říkala že se budu stěhovat na chatu a to bude někdy před vánocema tak tam asi nepojede internet no prostě tam zavazí jeden dům a nevím jak to tatka udělá TT__TT tak jsem z toho dost neštastná a nevím co s tímhle blogem a mazat se mi nehce=( a nechci přijít o tak skvělé SB a lidičky kteří mně umí potěšit komentem, tak vás jen prosím kdybyste nám držely palce ať se nám tam povede zavést internet=) a jinak ted musím jít na zahradu umýt okna a k večeru snad něco přidám=) a ještěš musím napsat povídku do Virtuální Konohy na dvě stránkyXD tak mám práce nad hlavuXD tak mi držte palce ať to zvládnu=3 a kdyžtak mi odpuste kdybych tu nic nepřidala dneska=) sayonara...

Komentáře

Oblíbené příspěvky