New anime a podoba=)


Tak jo lidičci odhodla jsem se napsat nějaký ten článekXD s informací že tu dám nové anime spíš hru kterou miluji=) a taky ji mám doma a ráda si ji zahraju no mám starší playstation tak to není žádná super hra ale jo to o ninjíchXD a existují taky lepší verze=) a taky tam mám svoji oblíbenkyni jmenuje se Ayame=) takže budu hledat informace a až je nashromáždím tak to tu dámX) asi si říkáte proč tu nedám název přímo té hry a tak si skuzte typnout toho nejlepšího odměním diplomkem a k tomu dala jsem tu docela dost nápověd=)


pokračování pod perexem=)

↓↓↓


A tohle je asi největší nápověda=) u Ayame jsem trochu podobná protože ji věčinou malují bud s hnědýma nebo černýma vlasy a já to mám podobné tak že o prázkách mám hnědé a v zimě černé no není to dobréXD a mám podobnou povahu jako Ayame a tak jsem rozhodla pro ni a její podobu=D


A to je prozatím vše a dneska je mi docela dost blbě=( a mamka má obavy že mám asi zánět v hlavě nebo něco takového TT___TT tak du si na chvilku lehnout a pak později začnu zhánět informace tak zatím sayonara...


vaše nemocná Konan-chanXD

a koment potěší=)


Komentáře

Oblíbené příspěvky