Nový Desing=3

Takže máme tu nový Desing=) asi po dvou a půl měsícíchXD asi zjevně někteří nepoznáte kdo je na záhlaví=D a já vám poradím jsou to vymyšlené postavy od mého SB Rin-chan=) z příběhu Yumiko's Diary III. Daija no Aoi tenshi=) mimochodem dobře se to čte=D ted k tym jménům Sentarou a Arie mimochodem je to jeho snoubenka která ho zařízne myslím si že si takovou potvoru nezasloužilXP ale radím vám si to radši přečíst všechno ať víte o co tam jde=) Rin-chan vybírat mezi dvěma obrázky bylo jednoduchéXD prostě jsem si Senatara dost oblíbila=3XD a ted chci moc poděkovat Rin-chan že jsem mohla obrázek Sentara a Arii použít jako záhlaví desingu=) a ještě se k něčemu přiznám tenhle desing my dal asi nejvíc zabratXD a víte proč to asi ne ale asi jsem nejvíc hledala barvu na stránku která by se hodila k obrázku a to jsem udělala asi šest takových bud modrý odstín nebo fialový a ji černý žádná se nehodila a nakonec jsem skočila u rudě vínové barvě=) a jsem s ni spokojena=3 chvilku jsem byla i zoufalá ale nakonec se povedloXD tak doufám Rin-chan že se ti líbí můj desing a nezklamala jsem těXD a dělala jsem tenhle desing asi čtyři hodiny jsem z toho mrtvá ale štastná a mně osobně se hodně líbí=) jinak jsem dala nové písničky tak si je kdyžtak poslechněte=) a asi za tohle mně ukamenujte ale včera večer jsem vymyslela novou povídku ale nevím jestli ji tu strčímXD jo a moc dík za hlásky že jste pro mně hlásly v SONB postoupila jsem totiž do druhé ho kola tak kdybyste byly tak hodní a hlásly pro mně znovu ..::Tu=3::.. moc prosím=3 tak zatím sayonara=3 a koment by potěšil=)



vaše utahaná a polomrtvá Konan-chanXD



Komentáře

Oblíbené příspěvky