Úklid je zabijákxDDD

Ohayo všichnix) , gomenasai že jsem tu nic nedala ale já mněla dneska hodně práce a už se mi nechcexD už podle toho názvuxD jsem trocha unavenáxD a mozek a všechny smysly chcou odpočívatx) ano chci si buď na icq nebo na skype povídat a je mi jedno o čemxDDD taky poslední dobou uvažuju že bych mněla něco napsat nějakou povídku nebo se tu unudítexD jinak mně docela vytáčí že skoro žádný koment tu neníxD jenom moje ViNi aspoň písnexD ahjo co se děje to už vás nebaví ani mrknout tu jestli tu něco není novéhoxD mně pak nebaví něco psát vámxD jinak se znovu omlouvám ale oběhnu až zítraxD jinak gome jestli jsem někoho naštvala jen bych byla moc ráda za nějaký koment=) totiž no nedávno my umřel i druhý a poslední křeček na nemoc tak jsem z toho nesváx( jinak to je asi vše tak dobrou noc a pěkné snyx)


Ps: Ten pictík je cute=3 * rozplývá sexD*


vaše unavená Konan-chanx)



Komentáře

Oblíbené příspěvky