Všichni jsou na mně zlíxD

Sate lidičci=) , no tak se po dluhé době opět ozývám ze svoji zakopané hrobkyxD ne zrovna s nejlepší správičkou totiž přejdu přímo k věci *od kašle si důležitěxD* jak začít no nejdou mi zrovna pár předmětů ano přiznávám že je ani moc nemám ráda jak i učitelexD a strašně nesnáším když se musím dokola učit nesnáším toxD no a nedostala jsem zrovna dvě nejlepší známky a k tomu se my i přihrabala poznámkaxD nebudu se tu moc vypisovat stou poznámkou není to moc nejhorší jen jsem dostala zprda od fotra a matkyxD jak že se chovám atd. a tatka mi opět zakázal nejspíš komp ano a musím se učitxD abych si to spravilax) i když já se snažím tak nechápu proč vždycky zakáže komp i když na něm moc nejsemxD takže jen chci říct že se tu opět moc nebudou přibývat články a nebudu moc obíhat SB což mně fakt mrzí ale nic nenadělám=( tak jen prosím ať si mně nemažetex) jinak jistě tu budu chodit potaji a když se to vyskytne šance vždycky tu něco hodím a nebo se kouknu k SB a napíšu kdyžtak koment=) no to je asi všexD jinak zas přemýšlím co bych tu dala za new desing a téma FFXIIIxD já vím ale já si prostě nemůžu pomoctxD









Jinak tu dávám takové video písnička se jmenuje Sash! - Ganbareh je to takové drsné videoxD nemůžu si pomoct ale i pěknéx) slyšela jsem to v radiu tak jsem si opsala název a koukla na youtubexD takže přeji pěkné zhlédnutí a poslechnutí=) kdyby někomu nejelo tak ..::Tu::..=) jinak to je vše tak sayonarax)





vaše Konan-chanx)


Komentáře

Oblíbené příspěvky