19.12. - Heh malé no...vysvěteleníx)

Satex) , víte asi teda kdo si všiml že tento týden moc nic tady nebilo byl důvod že prostě jsem propadla divné náladě nedá se zrovna říct že to byla depkax( ale tento týden byl pro mně děsný ano mám jak maléry ve škole tak i doma no doma ani tak ne velké spíš u nás je teda klid což jsem ráda a musím zaklepat * zaklepala na stůlxD* ale ve škole ani nevím proč ale zvlčila jsemxDDD skoro jsem se všude smála a já nevím proč za co možná to bylo vůli mých ujetých spolužáku fakt nevím a pak když jsem přišla domů prostě jsem sebou švihla o postel a nic se mi nechtělo dělat a mněla jsem divnou náladu která mně prudíxD k večeru jsem vždicky zašla na komp ale moc dlouho jsem tam nebila páč mně každou chvilku někdo vyhazoval T.T a nemohla jsem ani pokecat s ViNi T.T tak to bylo na prd >_< a ViNi o víkendu nemůže na komp tak je to v háji >_< jinak tuto středu jsem byla na řezání prstu nebudu rači říkat důvod ale pěkně dlouho si posedím doma což je teda zábavaxD ale alespoň něco přidám na blog a možná i blog trochu upravím a hlavně rubrikyxD jinak dneska jsem doma sama páč bráška, mamka a taťka jsou v Praze a pozdě večer se vrátí a já zůstala sama domaxD totiž mněla jsem taky jet no co na plat já bych nedošla nikamxDDD jinak dnes jsem oběhla všechny SB a napsala jim komentx))) doufám že mi občas někdo tady napíše komentxD teda koukám kolik jsem toho napsalaxDDD asi budu končitxDDD tak sayonara^^


Tuhle písničku poslouchám už pěkně dlouho a děsně se mi líbí připomíná mi Itachiho no rači nic už neříkámxDDD 21 Guns - Green Day jinak fakt se mi hodně líbíx)))





vaše Konan-chan^^



Komentáře

Oblíbené příspěvky