21.12. - Huh...malér >_<

Sate^^ , jak zní nadpisu ano mám zase malér >_< ale tentokrát ne já ale brácha je to takový...BAKA >_< fakt nechápu proč musí trestat i mně taková nespravedlnostxDDD no nebudu psát co provedlxD ale nevím kdy se tu dostanu to fakt nevím a doufám že to mamku i taťku přejdex))) tak zase jako vždy prosím abyste mi držely palce a já se tu co nejdřív vrátím^^ jinak dneska budu s mamkou celý den péct cukrovíxDDD to zas budexD a taky když ji budu poslouchat tak doufám že si to vyžehlímx))) a taťka mám pocit že se na mně nezlobí ale i tak nevím uvidí se x) jo SB moc prosím nemažte si mně já k vám mrknux))) jinak s Giggles jsem vymyslela přes icq příběh ale ten se dovíte až tu budu moc jítxDDD tak zatím sayonarax)))



vaše opět potrestaná Konan-chanxDDD




Komentáře

Oblíbené příspěvky