24.12. - Merry Christmas

Sate^^, takže jistě všichni čekáme na Štědrý večerxD já se těším děsně i když už vím co mám objednala jsem si kopec mangxD ano je to pravda a děsně se těším až to budu čístx)), je jen škoda že u nás není už sníhxD moc jsem si ho neužilaxD, jinak no včera mně zas popadla děsná nálada a k tomu jsem zas nejrači chtěla seknout s blogem ale na konec to neudělámxD díky moji Vini^^ si fakt takový můj zachranářxD tak moc dík^^ , jinak na tom slíbeným příběhu se pracujex) Giggles ho ještě upravujex) a možná se brzo objevíxD. Jinak ten pict je krásný nejvíc se mi tam líbí pár Sakura a Sasuke fakt jim to tam moc slušíx) Sasukemu úsměv slušíxD, jinak se chci omluvit SB že je tak moc neobíhám ale prostě nemám moc čas na blog tak to doufám my odpustíte, já vím že už vás to nejspíš štve ale já už prostě nemám tolik času jak jsem mněla T.T tak doufám že chápete^^ tak to je asi vše a přeji Merry
Christmas^^

Moje oblíbená písnička od Mariah Carey - All I Want For Christmas is You




vaše Konan-chanx)



Komentáře

Oblíbené příspěvky