26.12. - Happy^^

Satex) , tak jak se vám vyvedl Ježíšek? Dostaly s te to počem jste toužily=)? Já se musím pochlubit že jox))) a jsem za to moc ráda^^ , tak já vám aspoň řeknu co jsem dostala takže kde začnu no tak jsem dostala od mamky moc pěkné naušnice a tři protože mám tři dírkyxDDD, pak jsem dostala voňavku moc pěkně voní a k tomu pěnu do vany a sprchový gel a taky moc pěkně voní to je od taťky a jsem mu za to vděčná páč on ví že se ráda máčím ve vaněxD, od babičky a dědy jsem dostala knížku Vampýrská Akademie od Richelle Mead no jo no já mám upíry taky ráda a dokonce jsem je začala zbožňovatxD a nejlepší dárek který jsem si tak trochu sama nadělila bylo že jsem si objednala Manga knížky: Padlý Měsíc,Temné Metro1.2.3., Upíři Polibky - Pokrevní Příbuzní 1.2.3. Jsou skvělé teď se v nich válím od rána do večeraxD tak se nedivte že tu tak nějak nejsem ale má to i jiné důvody mám velkou rodinu a jezdíme za nima na náštěvu a tam jsme do večera tak nemám moc velkou šanci tu něco dávatxD ale nebojte v neděli nebo v pondělí něco přidámx)) ale musím se přiznat že se mi děsně líbí Upíři Polibky - Pokrevní Příbuzní^^ , hlavně Alexandr ten Upír a ta Raven je drsná no chodí spolux) ale sekne jim to^^ , to je asi vše tak sayonarax)))


Tahle písnička vystihuje moji náladuxD je sugoix))) Trance-Flying High^^




vaše happy Konan-chan^^



Komentáře

Oblíbené příspěvky