30.12. - Sylvestrx)

Satex) , takže zítra máme SylvestrxD , takže chcu vám popřát "Štastný celý nový rok" páč nevím jestli se zítra dostanu na kompxD , jinak dneska jsem dala na blog docela hodně článkůxD tak doufám že budou nějaké komentáře hlavně k Life of Snow and Kionri (1) - Líza a pak Greene and Jacob Black byla bych moc ráda kdyby těmto dvoum přibilo několi komentíkú^^ páč jsem je dělala s kámoškama Greene and Jacob Black s Yukhi a Life of Snow and Kionri s Gigglesx) jinak opět dělám oči jsem opět v SONB tak bych byla moc ráda aby pro mně někdo hlásl →Tu^^← , jinak dnes jsem oběhla SB a některým vyvoleným jsem napsala komentxD jinak jsem začala koukat na anime Soul EaterxD je to drsné anime a věčinou se u toho smějuxDDD , takže dnes je to asi vše co jsem chtěla tak se loučím a sayonarax)))



Jinak z toho anime se mi líbí opening 1.xD






vaše Konan-chan a Snow^^



Komentáře

Oblíbené příspěvky