13.1. - Antibiotika >_<

Satex) , no co říct jiní chodí do školy pracují na známkách a já sedím stále doma a mám antibiotika T_T prostě nemám na nic náladu >_< ani nevím co dávat na blog a obíhání SB ani mně nehne kašlu na to gome SB ale kdybyste byli v moji kůži pochopily byste to T_T prostě jsem propadla depce a to uplně nemůžu se na nic soustředit a začíná mi hrabat potřebuje ven na vzduch mezi lidi , konverzace po icq mi možná trochu pomůže ale i tak chci na vzduch po tom jediném toužímx) , nejspíš se už popravdě těším až bude Vini na icq ona asi jediná mi umí nahodit dobrou náladuxD , jinak to je vše jen jsem chtěla oznámit že ještě žiju a že se jen tak nechystám zahrabat i když jiní by měli nejspíš radostxD , vím kecám nejspíš hovadiny ale co jiného byste chtěli slyšet od vaši střelené a napůl zdeptané adminěxD ,
možná za nějakou dobu si budu dělat opět pořádek v SB nedá se nic dělat prostě brzy se k tomu opět dokopu , doufám trochu že tu zas přidám něco ale nevím tak se loučím a zatím sayonara...


Tenhle song: Basshunter - I Can Walk on Water I Can Fly , mi docela dodává trochu lepší náladyx) a je v něm i trochu moji náladyxD




vaše Konan-chan a Snow=3



Komentáře

Oblíbené příspěvky