17.1. - SchoolxDDD

Satex) , tak no docela debilní názevxD zítra du konečně do školy i když moc se tam netěším ale co přežiju to jako vždyxDD , jinak vím že teď moc SB neobíhám tak moc gome ale já měla fakt děsné nálady a stavyxDDD ale pokusím se polepšit a trochu si nějak urovnat SB toho to článku se brzy dočkátexD a zítra tu snad dám nějaké lepší článkyx) , Vini (nejspíš mně killnexD) fakt moc gome T_T ale mně se ty čárky ve tvých rozcestnících strašně líbily=3 a já si nemohla pomoct tak jsem si trocha upravila rozcestníkyxD doufám že se nebudeš zlobitx( (to bych byla strašně nerada T_T) ale jestli ti to bude vadit tak já to smažu ju^^ , moje kamojda (Yukhi , Kaffi^^) teď s novou přezdívkou Renesmee Dein má new bloček^^ no co bych řekla je totální blázinek do Jacoba Blacka (Twilight)xD takže potěšte ji když tak náštěvou ||Tu^^|| ( jsem na ty čárky vážně hroznáxDD) má moc pěkný new desing^^ , no snad jsem už asi napsala všexDD takže držte mi palce ať přežiju školuxD a sayonara^^


Cute videjko=3 a ten song se mi děsně líbíxD takže přeji pěkný poslech a podívanou^^





vaše Konan-chan a Snow^^



Komentáře

Oblíbené příspěvky