22.1. - Já vím spí to tux3

Satex) , no nadpis je nejspíš pro tento týden pravdivý T_T , jo byl to náročný týden a skoro jsem neměla čas na blog ani na obíhání SB a přídávání článků takže mi to prosím odpusťte , ale nemám ani moc nápadů co tu dávat T_T fakt mně to mrzí ale moje hlava je přeplněná matikou a starostmi=( takže tímto článkem oznamuju že nebudu obíhat SB ||Moc gomenasai T_T|| a články budu přidávat jak budu mít čas a nápadyx) jinak SB snad občas oběhnu ale fakt nevím^^ , jinak se mi vrátila stará dobrá mánie na Itachihox3 takže du hledat nějaké pěkné videjkox3 , tak to je asi vše tak pěkný víkend a sayonara^^


Tenhle ending z Naruta se mi děsně líbíx3 a k tomu se mi chce vždicky trocha brečet a nevím pročxD no jsem prostě člověk kterému je to dojemné=)






vaše Konan-chan která nahání AktákyxDDD



Komentáře

Oblíbené příspěvky