27.1. - Sad and Happy

Satex) , já vím zvláštní název ale ano mám takové nálady chvíli jsem šťastná po druhé zas nešťastná T_T asi brzy zcvoknu T_T , zítra je výzo na prd možná že dostanu zprda a možnostně i zaracha tak se nachystejte že tu nic třeba nebude i když jsem se snažilaxD takže jen varujuxD , no jak jste si všimly na Menu jsem se ani nedostalaxDD, no chcu se omluvit jedné osůbce jménem Vini že ji asi trocha deptám s tím že bych nejradši skončila s tímhle blogem ale nějak se mi nechce prostě tenhle svět zatím nechci opustit i když bych fakt nejradši se vším prásklaxD , Vini moc dík že mi pomáháš^^ jsem ti moc vděčnáx)) , jinak možná že už opět budu mít víc času tak se začnu věnovat opět blogu a pokusím se ho rozjetx))) , to je asi vše tak sayonara^^


Jinak jsem si zvedla náladu z hrou Squirrel Squash teda hrajete z veverkou a zbíráte s ní oříšky a korunky , ale je to pořád dokola tak vám z toho možná hrábne jako mněxDDD ale děsně jsem si z té hry oblíbila song co tam stále hraje: m.o.v.e / Gamble Rumble je dobrá a mně se děsně líbíxDD a k tomu tam zpívá a trsá týpek z modrýma vlasamaxDDD no tak přeji pěkný poslech a podívanou^^





vaše Konan-chan a Itachi který se ji snaží rozveselitxD



Komentáře

Oblíbené příspěvky