5.1. - Zombík z hrobky

Satex) , no asi jste si všimly že tu dlouho nic nepřibilo důvod jsem nemocná mám antibiotika a týden mám zůstat doma >_< T_T je mi fakt mizerně a k tomu jsem chtěla zlepšit známky no jsem dosavadně v hrobě T_T takže mi odpusť te že teď nic moc nedávám ale nějak propadám depkám a bolí mně břicho z prášků grrrr >_< a moc se necítím ani obíhat SB T_T takže prosím nezlobte se ale chcípám a ani nemůžu večer spát takže se zase děsím co budu večer dělat T_T doktorka ještě k tomu mi říkala že mám nějakou vírozu nachlazeniny ani nevím noxD , jinak už opět nebo tak trochu lituju že jsem zas lezla k jednomu SBxD má to důvod zničehonic se mi u Kristie-san zalíbila hra Tekken hodně a hlavně pár postav které už nějakou dobu známxD je to Jin Kazama , Hwoarang a Steve Fox xD jsem já normálníxD hlavně se mi líbí že Jin a Hwoarang jsou rivalovéxD uvažuju že tu přidám rubriku Tekken ale ještě nevímxD jinak se můžu pochlubit tím že mám hru Tekken3 xD a zavidím ostatním trochu že maj lepší verzixD jinak to je asi vše tak já du zalehnout sayonarax)



Tady přikládám docela pěkné video: Best Tekken AMV , občas se mi zdá že je kvalita lepší a občas horší ale můžu se plést páč mám rýmu a do očí mi vnikají vůli toho slzy tak blbě vidímxD





vaše nemocná Konan-chanx(




Komentáře

Oblíbené příspěvky