12.2. - Opět tu jsemxDDD

Sate všichni^^ , tak vaše střelená adminka je zpětxDDD doufám že máte radost v té nemocnici jsem to přežilaxDDD pro někoho je to dobrá zpráva a pro některé špatnáxDDD, já vím kecám blbosti ale mně před chvilkou kleplo z jedné písničky a tak mám super náladu jak z toho že jsem konečně domaxDD tak i z toho že si konečně můžu lehnout do svého měkkého pelechux3 páč v té nemocnici jsou takové tvrdší postele a bolí mně z toho jak zadek tak i zádaxDDD no menší handicepxDDD jinak prst to taky přežil v některých minutách jsem si myslela že mi ho uřežou na tom jejich stole to byl děs brrrr nerada na to myslímxDDD no ale přežila jsem toxDD a teď týden budu doma takže jako by to byly takové malé prázdninyxDD a naplánovala jsem si že udělám new dess, zpravím menu, a dám tu nějaké článkyxDD není toho moc snad to zvládnuxDD stou moji lenorou bojujixDDD jinak teď kecám s Vini a jsem Happy děsně mi to chybělox3 takže to je snad vše tak zatím sayonarax3


Jinak tu dávám song: Jonas Brothers - Pizza Girl , z kterého mi hráblo páč pizzu milujuxDDD a k tomu jsem ji mněla dnes na obědx3




vaše Konan-chan a Snowx3



Komentáře

Oblíbené příspěvky