17.2. - MrkxD

Satex), nadpisu si nevšímejte nic jsem nemohla vymysletxD, mám se docela fajn když jsem doma nedivte se, i když to dohánění mně trocha děsíxDDD, co bych o sobě řekla trocha mi hrabe tak jako vždy a do obíhání se mi nechce tak gome SB ale nějak mně to neberex) k některým se třeba mrknu ale komentáře nečekejtexD možná jo ale nevím podle článkůx), byla bych moc ráda kdyby přibyly komentáře k těmto článkům: Pictíky^^, New Desing - Snow Villiers, FFXIII - videox), KHS toť vše prostě by mně to moc potěšilo kdybyste to okomentovali^^ zajmá mně váš názor atd.x), takže kdo má trochu času tak ať se mrkne a nechá komentář já se ovděčím stejněx)), mám ještě jednu prosbu moje kamojda Yukhi teď Deidinka shání lidičky kteří by rádi spřátelily takže se mrkně te Tu^^ a kdo má zájem napištěx)). Jinak vím že teď dlouho nepřibyl příběh "Life of Snow and Kionri" ale bohužel se nemůžu pořád nějak potkat na icq s Giggles občas ji potkám ale nemá moc času tak nevím ale snad to nějak dopadne jinak to nepozastavujux), zas se mi rodí nápad v hlavě na příběh ve FFXIII no uvidím zatím nebudu nic prozrazovatxDD, dneska jsem ještě přemýšlela že bych vymyslela nějakou soutěž na FF takže kdo by mněl nápad napište koment páč jsem ještě nic nevymyslela ale potřebovala bych nakopnoutxDDD, a když teď mluvím o tom FFXIII tak jsem uvažovala že by si zasloužila svoje rubriky a že bych k tomu přidávala různe info atd. takže možná čekejte že vás za nějakou dobu budu prudit s FFXIIIxDDD, teď zrovna čekám jestli se na icq objeví Vini nebo Yukhi no uvidím a doufám že některá z nich příjdexDD jinak mně klepnexDD, du omrknout SBx3 ať se nenudímxDD, tak to je asi vše sayonarax3


Tohle videjko jsem našla u Peetryx) a moc se mi zalíbilo hlavně ten songx))




vaše Konan-chan a Snowx3



Komentáře

Oblíbené příspěvky