23.2. - Jen menší rovrhx)

Tak si tu dávám menší rozvrh na večer co chci dnes udělat páč na to občas zapomínámxD, taky k tomu dneska bude mamka pracovat na kompu tak fakt nevím jestli se tu dnes dostanu snad jo a jestli ne tak to udělám zítra přes dopolednex))

Rozvrh:

Nejdůležitější:

1) Oběhnu SB^^
(Když se mi článek hodně zalíbí tak komentík napíšu^^ ale počítejte s tím že oběhnu všechny ale ne všem napíšu komentx))

2) Napíšu na icq Giggles kousek příběhu jak jsme se domluvilyx)
(Snad mně něco napadnexD)

3) Napíšu moji kámojdě Yukhi návod jak se dělá klikací ikonkax)
(Doufám že se k tomu dokopuxD)

Na blog články:

4) Hodím sem další dílky KHS:)
(Ale jen tří dílkax))

5) Konečně udělám rozcestník FFXIIIx)
(To je 100%xD)

6) Dám jsem informace o FFXIII i staršíx))
(Našla jsem velice něco pěkného nechte se překvapitxD)

7) Napíšu něco do deníčkuxD
(To zas budexDD)

No jak se tak dívám tak to mám dnešek a na zítřekxD tak zatím sayonara^^

Komentáře

Oblíbené příspěvky