8.2. - Docela důležitý oznamx))

Satex3, zhrnuto v několika bodechx))

► Minulý týden o víkendu jsem byla u moji kamojdy Yukhix3 a mněla jsem se tam moc dobřex)) tak proto jsem nic na blog nedávalaxD a vízo my dopadlo dobřex) žádný zarachxD

► Týden byl náročný páč se mi vrátila moje vada vrozená u prstu a děsně mi otíká prst u nohy vůli nehtu už jsem vůli toho byla několikrát u chilurga který mi to vždicky vyřezal >_< T_T a tentokrát řekl že to nemá cenu a tak mně doporučil do Třince do nemocnice a zítra tam jedu a budu tam tři dny 9.2. do 11.2. a 11.2. se vrátím domů teda jestli nebudou nějaké kompilikace OMJxD takže to znamená že tu nebudux))

► Dneska jsem oběhla všechny SB^^ a napsala jim komentx))

► Jinak jsem k tomu přidala docela dost článků taky bych byla moc ráda kdyby k tomu přibily i komentíkyx)) které by mně moc potěšily^^



Moc pěkná písnička a videjko taky^^ T.a.t.u Gomenasaix) našla u SB Ketrin-chanx)





vaše Konan-chan^^ která se s váma loučí ale ne na dlouhoxDDD



Komentáře

Oblíbené příspěvky