27.3. - Unavená jak pijavice bez krvexDD

x3
Satex)), no takže trochu cáklý nadpisxDD, ale to že jsem unavená je pravdaxDD no totiž jsem dneska byla asi dvakrát na dlouhé procházce s moji fenkou Dášoux)), jednou s kámoškou a podruhé ji doprovodit domůxDD a to jsem si řekla že zpáteční cestu si prodloužímxDD ale co alespoň jsem spálila nějaké kaloriexDD, moc gome že tu teď nic moc nepřibylo ale mně to děsně láká ven páč začínám sama v tělě cítit léto prostě sluníčko zaří a už víc hřeje tak koho by nelákalo jít ven si prohřát celé tělo z té zimyxDD, včera jsem oběhla všechny SB^^ a každému napsala komentx)), moc dík že jste mi napsaly komentíky k new desingux)), no zrovna jsem chytla malou inspiraci tak du psát možná z toho něco vylezexD a zítra snad něco přidámx)), takže to je asi vše tak sayonarax3


Moc pěkný song: Akira - I Dream , přitom jsem to psalax)) 


Nějaké fotky moji fenky Dášíx)) není zrovna fotogenická tak jako jáxDD ale co nějaké se snad povedlyx)) fotila jsem to z mobilu takže kvalita nemusí být nejlepšíxDD






vaše Konan-chanx))



Komentáře

Oblíbené příspěvky