30.3. - Proč vždycky všechno zmrvím T_T

x(
Satex), no nadpis je zas pravdivý ahjo proč já? Já vůbec nevím co to semnou pořád je T_T, dneska jsem zas ráno byla pěkně hnusná jak na bráchu tak i mamku a teď i na Yukhi TT__TT a nadávám jak dlaždič a nejsem z toho zrovna nadšená TT__TT možná že mně už pěkně sere škola a všechno do jednoho mně dodrbává T_T strašně mně mrzí jaká jsem ale já už se asi nezměním moje povaha je nevysvětlitelná chvilku nahoře pak zas dole to je ale skoro každý tak proč tu vůbec kňučím prostě chci říct GOMENASAI protože tě nechci ztratit Yukhi a to všechny kterým jsem nějak ublížila nebo urazila, dneska nebudu nic přidávat snad někdy až mně něco napadnex)) a budu mít lepší náladux), moc se omlouvám že vás s tím prudím ale tenhle blog je vlastně můj deníčekxD, takže zatím sayonara^^













Tuhle písničku: TINA feat. RYTMUS - "PRÍBEH" by HHAS TV ,jsme dneska zpívaly v hudebcex)) a mně se moc zalíbilax)) takže přeji pěkný poslech^^




vaše smutná Konan-chan



Komentáře

Oblíbené příspěvky