16.4. - Uplně ji hráblo z AlucardaxDD

x)
Satex), no jsem doma páč jsem tak trochu nemocnáxDD ale už jsem v pohodě a v pondělí jdu do školyx), ten nadpis je docela pravdivýxDD, už jsem zhlídla všechny díly 1 - 13 Hellsinga a ještě mně čekají OVAxD takže k tomu Giggles říkala že jsou nejlepší takže si je náležitě užijuxD možná se budu koukat i dneska ale uvidímxD, jinak už jste si musely všimnout že jsem teď v mánii HellsingaxDD asi teď bude přibývat články jen o tomle možná ale nebojtexDD zatím mi to nezatemnilo mozek uplněxDD, jinak s Giggles píšem pokráčko "Life of Snow and Kionri" a už se pomaličku blížíme ke konci ale ještě to bude chvilku trvatx), pak se jistě možná někteří ptáte jestli bude pokráčko v "Sasukeho Skutek" ale lituju zatím se mi nedostavila ta pravá inspirace ale možná bude takže taky chvilku strpeníx), buď dneska nebo zítra oběhnu SB^^ no jak to výdexDD, dneska při uklízení jsem chytila pavouka a pěkně velkého a já ho k tomu pojemnovala Alucard no nehráblo mixDD teda ne že Alucard vypadá jak pavouk ten je o moc hezčíxDD, jo a k tomu jsem si adoptovala Alucarda ve vajíčku takže prosím klikněte na něho a nakrmte ho stačí jen jednout kliknout moc děkujux)), to je vše tak sayonara a pěkný víkend^^




Moc pěkný song: Fantasy Trance - Waves , moc se mi líbí takže přeji pěkný poslechx))




vaše Konan-chan a Alucard který je mimořádně nasranýxDD



Komentáře

Oblíbené příspěvky