19.4. - Jevgenij Pluščenko ICE OLYMPIC TOUR 2010 Ostrava

x)
Satex), takže jak vidíte v nadpise ano dneska v 19:00h. uvidím na živo ruského krasoblusraře Jevgenij Pluščenkax) a moc se už těšímxD vlastně vždycky jsem ho chtěla vidět na živo a teď se mi to splnilo jsem strašně ráda a k tomu šíleně HAPPYxDD ještě k tomu semnou jede mamča tak to bude superxD bude to asi můj celoživotní zážitekx)), jistě vám zítra nebo jak mi to víde napíšu jaké to bylox)). Takže teď k ještě menšímu bodu vím že jsem o víkendu sem tu nic nedala ale nebyl moc čas a ještě bylo k tomu tak pěkně a mněla jsem tu fenku Dášu tak jsem to musela využítx)), ale nezvykejte si že každý den tu bude článek já taky net využívám k zábavěxDD a o tom minulém týdnu jsem byla nemocná tak jsem to využilaxDD, jo ještě Vini^^ o víkendu jsem k večeru byla na icq a písla jsem ti ale neoběvila sesxDD takže kdyžtak mi tu do komentu písni kdy jsi na icq páč stebou chci pokecatx)), vím že jsem říkala že vás oběhnu ale nestihla jsem to tak snad se mi to povede někdy jindyxDD a moc se omlouvámx)), dneska to beru zkrátka takže sayonara^^





Moc pěkný song: Trance - Runaway , hodí se k moji skvělé náladěx))




vaše Konan-chan která Alucarda klepla pánvičkou přes hlavuxDD



Komentáře

Oblíbené příspěvky