21.4. - Hate Schools and HomesxDD

xD
Satex), tak musím říct že na akci Jevgenij Pluščenko ICE OLYMPIC TOUR 2010 Ostrava byla to bomba a v jednom slově nádhera bylo to úžasné prostě nádherax) víc vám snad napíšu v příštím článku a pokusím se vám to popsat^^, víc asi ani nenapíšu páč se mám hrozně a napíšu to tak že rodiče se hádaj a mám poslední dobou pocit že hádku věčinou mám já na vině, pak mně sere škola a ředitelka sama, mám dost práce jak ve škole tak docela i doma a víc už vás nechci zatěžovat svýma problémamaxDD jinak na icq jsem od 18:30 do 20:00h. takže kdo chce pokecat tak má šancix)), jinak na blog budu dávat články někdy páč se mi moc nechce a jsem večer ztahanáxDD a mozek mám ze školy vygumovanýxDD a SB vážně se omlouvám že nepíšu teď komenty já bych ráda ale nemám moc časx) takže to je asi vše tak sayonarax)

Moc pěkný songx): Nightcore III - My life would suck without you , který mi zvedá moji hroznou náladuxDD




vaše Konan-chan a AlucardxDD



Komentáře

Oblíbené příspěvky