O akci 19.4. Jevgenij Pluščenko ICE OLYMPIC TOUR 2010 Ostrava

Jevgenij Pluščenko^^
Takže jsem se rozhodla vám napsat jaké to tam bylo a jak jsem si to užila budu se snažit to napsat pokud možno ne moc dlouhavým článkemx)), takže asi v 18:15h. jsme vyjely byly jsme docela nabalené páč tam prý je zima v baťohu jsem měla jen ty nejdůležitějsší věci lístky, foťák (bohužel se nedalo fotit nebyly jsme v dobré pozici aby z toho něco byloxD), prachy na něco a dalekohled musím říct že dalekohled jsme využily nejvícxDD, no když jsme dojeli bylo to někdy v 18:50h. a jak jsem uviděla před hlavním chodem do Cez areny jak je velký dav už jsme tam s mamkou pádily naštěstí to šlo rychlexD a zachvilku jsme byly ve vnitř šli jsme zjistit kde jsou naše místa jenže jsme zjistily že sedíme skoro dole a před náma sedí postižení a ponich VIP skoro u ledu a výhled byl v hájixDD chvilku jsem prskala a sedla jsem na své místa a mamka řekla že jde koupit popcornxD ok tak jsem čekala zachvilku přišla a sedla vedle mně a o pár minut to i začalo první se tam vyrojila taková skupina i s houslistou byl to nějaký slavný houslista páč hrál nádherně jenže jméno jsem nerozuměla protože uvaděč podle maminčiných slov mluvil jak uchylákxDD a to mi věřte že já mu nic nerozuměla noxD ta skupina začala krásně bruslit a dělat různé kousky jenže jsem na ně blbě viděla a zkoro nic jsem z toho neměla za pátnáct minut mněli malou pauzu a no já a mamka jsme se rozhodly koupit další popcorn tentokrát dva pytlíkyxDD když jsme se opět vracely uviděla jsem že okus dál od našeho místa teda v jiné tribuně je hodně volných místxDD a tak jsem mamku překecala a světe div se my jsme tam vyšplhaly a sedly si doprostřed a věřte mi že o tam tud jsme úžasně viděly všecko už jsme jen čekaly až to začnex)), za pár minut to začalo a já jako první vytáhla dalekohled a už se jen kochala jak ti lidi nádherně bruslí občas jsem pučila i mamce dalekohledxD některé kousky byly i vtipně takže jsme se i nasmályxDD hlavně jak byl Tarzan a Jane a pak takový Korejec dělal chvilku holku páč mněl na sobě sukýnkuxDD dělal motýla a pak to pořádně rozjelxDD ale nejvíc se mi líbíl můj oblíbený krasobruslař a král Jevgenij Pluščenkox)) vlastně tam byl i tanec čtyř králů a mezi nimi Jevgenij Pluščenkox) nádherně bruslily a dělaly různé triky prostě nádhera bohužel to neumím tak popsat jak bych chtělax)) ale když to končilo bylo už 22:00h. takže to vlastně trvalo od 19:00 - 22:00h. pak byla i autogramiáda ale bohužel jsem nedostala vůli taťky ale to už je zas jiný případxDD a zakočím to tak že na to budu pamatovat do smrti byl to můj celoživotnní zážitek^^

Komentáře

Oblíbené příspěvky