11.5. - Menší pozastavení...ta lenostxDD

x)
Sate^^, takže jak je v článku ano polovičně pozastavujuxD, asi to některé za mrzí a někteří si dokonce poskočí radostíxDD ale já se uplně neloučímxDD chci tím jen říct že nemám nějak náladu blogovat prostě stručně řečeno není moc velká nálada, moc se mi nechce to je ta zatracená lenost a jsem bez nápadůxDD, k tomu jsem nemocná střevní chřipka a tak se válím domaxDD.
 Ale nebojte nějaké ty články tu přibudou (snadxD), jinak na desingu no musím říct že ho připravuju na tento a nebo příští týden ale zatím se nic nerýsujexDD a tak něco jistě splácámxDD, SB nebojte někdy vás opět oběhnu a písnu komentyx)), zhlídla jsem nějaké filmy tak tu některé dám ať se můžete na něco mrknoux)), jinak do Assassin's Creed II jsem uplně zblázněnáxDD njn závislost ♥_♥xDD no Vini víxDD. toť vše takže zatím sayonara^^












Další krásný song: Gackt - Setsugekka PV , u tohohle songu mám pocit že jsem v AssassinovyxDD i tak přeji pěkné poslechx)



vaše Konan-chan^^



Komentáře

Oblíbené příspěvky