17.5. - Chcípá a chcípáxDD

x)
Salutex), v tom nadpisu je to fakt protože jsem opět domaxDD a kde jsem se tak dodrbala no v sobotu jsem jela do Prahy a večer jela domů polomrtvá páč mi moje rodinka chtěla ukázat PrahuxDD no nebudu vypisovat jak jsem si to tam užila můžu jen říct že do Prahy už mně nikdo nedostanexDD, jinak dnes jsem oběhla všechny svoje SB a skoro všem písla komentyx)), aji pár článků tu přibylo ať tu není až tak mrtvoxDD, jinak mám docela obavy protože se u nás vylila řeka z toho neustáleho deště a já jsem ji nedaleko tak mám trochu strach a modlím se sť už ten déšť přestane, kdo si všiml tak už i mám facebook Assunta Viera ano moje Italská přezdívkaxD takže kdo má face může si mně přidat ale pls oznámit to tu ať vím kdo je kdoxDD a docela mně to na facebooku bavíxDD, desing prozatím nemám protože nějak mi to nejde ale snad něco budexDD, a to je asi vše tak sayonarax)












Tenhle soundtrack  See you tomorrow, Jak vycvičit draka strašně líbíx)) a tak přeju pěkný poslechx))




vaše Konan-chan a Ezio^^


Komentáře

Oblíbené příspěvky