22.5. - Třídní Schůzky -_-"



Salute^^, no jak je v nadpisu ano budou třídní schůzky -_-" a berte to jako upozorněníxD
no přiznám se že mám tak trochu problémy se školou a se známkama páč jsem docela často nemocná tak jich nemám moc T_T, a na ty třídní schůzky asi pujde taťkaxD no a já si teď momentálně nemůžu vzpomenout jestli mám nějaký malér nebo ne a bůh ví co na mně učitelský sbor všechno prásknexDD takže třídní schůzky jsou 25.5. v úterý no na tento den se vůbec netěším T_T, takže kdybych se dlouho neozývala tak mám zaracha na komp páč taťka věčinou dává zaracha na komp T_T to je asi to co jsem vám chtěla zdělit jako první ať víte^^ a jinak prosím že kdybych vážně dostala zaracha tak ať si mně SB nemažou a kdyby byl nějaký zápis ať mně tam samozřejmě zapíšou^^, fakticky tu školu nesnášímxD a k tomu mně čeká ještě střední no vlastně mně nedávno přijaly na dvě školy na zemědělku a podnikatelskou a já si vybrala zemědělkux) snad jsem vybrala dobře^^, dnes jsem byla celý den s bráškou sama páč taťka a mamka odjely na motorkářskou akci kde prodávají opečené masoxDD tak jsem mněla super den snad jich bude vícxDD, to je asi vše tak si užíte pěkný zbytek víkendu a sayonara^^

K tomu mám takovou zvláštní náladu a poslouchám Dj Tiesto - Titanic nevím pořád se mi ten song líbí^^



vaše Konan-chan a Ezio^^



Komentáře

Oblíbené příspěvky