28.5. - Zarach skončil ala kecy jak je učitel na zeměpis pěkný hajzlxDD

x)
Salute^^, takže první musím oznámit a varovat že tenhle článek bude obsahovat i sprostá slovaxDD a ten nadpis je docela pravdax), takže začnu asi u toho že zarach naštěstí skončil a taťka se smiloval yop miluju když je "Milius"x3xDD rači i zaklepuxDD, v pondělí 24.5. jsem mněla svátek ale tak nějak jsem to nestihla oznámitxDD a tak jsem dostala nějaké penízky a bonboněrux) a od mamky nějaké drobnůstky a od taťky malý roztomilý kaktůsekxDD ano jmenuju se vlastně Janax) jméno jsem dostala protože mamka mněla hodně kamarádek které se jmenovaly Jany svoje jméno docela berux) jen takový poznatekxD asi bych mně napsat nějaký článek o sobě když už mám blog už rok a nějaké ty měsícexDD no nějak se k němu snad dokopuxDD, teď se dostanu k tomu jak k těm sprostým nadávkámxDD takže vlastně jsem dostala zaracha kvůli toho že jsem vĺastně propadala ze zemákuxD a ve středu tak jsem jako poslušná ceruška docupitala k učiteli zeměpisu a tělocviku (musím říct že je nic mocxDDD) a domluvila že si napíšu testík na opravu na pátek (to je to nejhorší co jsem mohla udělat) tak jsem dva dny prožívala peklo od rána do večera se učila zeměpis naši zasranou Českou Republiku a regiony takže mi z toho začalo uplně jebat ano učit se 11 regionů plus naše hlavní město Prahu a obecně republiku a slepou mapku na komu by z toho nehrabaloxDD ještě že je na prime cool "Jmenuju se Earl"xDD kdyby tohle nebylo myslím že bych zcvoklaxDD a pak nastal ten pěkný osudný den kdy jsem mněla psát ten milý testík ano ráno v pátek chodím na doučování páč máme ten den ranní volnou hodinu ale já se na ni vysrala a učila se trochu zemák a pak šla do školyxDD vlastně mněla jsem ho psát hned druhou hodinu ale nějak to nevycházeloxDD a tak jsme šly na kompy a asi po dvou hodinách zrovna před čejákem mně vzal učitel do svoji třídy s nějakou imbecilskou třídouxDD musela jsem si sednout před jeho katedru a tam čekala než přileze a donese testxDD když ho donesl dyktoval mi nějaké debilní body na mapce a k tomu ty které jsem nevěděla jsem myslela že v ten moment skočím pod vlakxDD pak jsem dostala ještě nějaký další otázky tentokrát ohledně ČR obecně a on se tam ptal na takové hovadiny které jsem vůbec nevěděla no na některé jsem odpovědělaxDD a pak jsem mu to odevzdala on to okamžitě opravoval a poslal mně pro žákovskou tak jsem opět šla do učebny čejáku a pak zpět zas do zemákuxDD no když jsem přilezla k němu uviděla jsem na papíru za čtyři v ten moment mně popadal takový vztek že jsem myslela že ho zabiju a vykastruju v jednom podal mi žákovku s čtyřkou a řekl bylo to slabé já jsem jen řekla že děkuju a nashledanou vyletěla jsem z učebny se svým věcma a nádavala zpět do učebny čejáku když jsem otevřela dveře celá třída koukla na mně a pak svůj zrak opět zaregistrovala na televizi kde se dívaly na film PelíškyxDD to mně trocha pozvedlo náladu ale zachvilku zazvonily na konec hodiny tak jsme se přesunuly do učebny chemie kde mněla probíhat přednáška o Image no musím říct že dvě hodiny poslouchat nějakou babu o tom jak se upravovat no málem mně zní kleplo a tak jsem se natáhla na lavici a málem chrněla ani jsem ji nevnímala jen snila o tom jak zabíjím učitele zeměpisu a uvažovala o příběhu mého SB Rin-chanx), pak to skončilo a já se štastně doplazila domů kde jsem uklidila a k večeru zasedla na kompxDD, a teď si povídám Vini^^ no my dvě vímexDD^^, no gratuluju těm co to dočetly až semx) ale já se prostě potřebovala vykecatxDD, takže možná přibudou nějaký ty články ale jen možná páč si chci spočnoutx) a snad i oběhnu SB^^ jinak mám pocit že jsem se vykecala až mocxDD doufám že jste se trocha pobavily a pěkný víkend^^


Moc pěkné video ten song se my v něm líbí si nemůžu pomoctxDD našla u svého SB Peetryx)




vaše Konan-chan a Ezio^^



Komentáře

Oblíbené příspěvky