7.5. - Ještě žijuxDD

^^
Satex), no nadpis je trochu pravdivýxDD, vím že teď na blog nic moc nepřidávámxDD ale mně se moc nechcexD, a ještě některé SB musím oběhnout a písnout nějaký komentx)) to udělám hned po tomhle článkux)), uvažuju taky o novém Desingux) a možná už vím jakýxDD ale to je za tím pro vás tajemství nechte se překvapit^^, ještě k tomu jsem marodxDD no ale jinak jsem v pořádkuxDD, asi jsem nepsala že brácha je na škole přírodě tento týden a dnes se má vrátitxDD a já bych byla radši kdyby tam byl dvaxDD njn ale zas nemůžu říct že se na něho netěším i kdyžxDD no prostě tento týden jsem si užívala mněla jsem klid nehádala jsem z nikýmxDD. Chci taky moc poděkovat všem že krmily malé nenažrané vajíčko z kterého se vylíhl roztomilý Alucard^^ moc arigato^^



No včera ve škole (páč jsem spojení kdo nejel na školu v přírodě) jsem k tomu jednomu smradovy asi ze sedmé třídy který do mně pořád píchal deštníkem a děsněho to baviloxDD myslím že jsem to pár minut ignorovalo ale on nepřestal tak jsem po něm skočila a chytla ho dala jsem mu pohlavek a chytla jeho deštník a málem zlomilaxDDD a hodila do koutaxDD učitelka přišla ale nezdrbala mně ale jehoxDDD no a proč vám to píšu protože věčinou drbaly mněxDD, takže končím a jdu oběhnout SB^^ a zapařit Assassin's Creed II takže sayonara a pěkný víkend^^


Dávám tu song: GACKT - Flower , od Gacktax) tak nějak se mi zalíbily jeho písničky a i onxDD





vaše Konan-chan^^



Komentáře

Oblíbené příspěvky