13.5. - Yop umíra zhorkaxDD

x)
Sate^^, vaše střelená a napůl splálená ze slunka se vám ozývá adminka které z těch testů už málem hrábloxDD a ze slunka takyxDD testy jsem tak nějak dala no tak mi to docela dobře dopadloxDD, jinak taky mně hodně sere jedna věc nejede mi Assassin's Creed II jedíná moje milováná hra se rozhodla se urazila a nechce se rozjet T.TxD nu tak je tu už jen jediná věc přivolat strejdu ať mu nakopne prdelxDD v pátek jsem mu volala nevzal to a v sobotu jsem byla u sestřénky na bazéně ale ona odjela i s rodičema někam prý na chatu nevímxDD tak jsem se tam rochnila z bratránkemxDD vlastně dneska je neděle nu aspoň víte co jsem dělala o víkenduxDD nu a dnes jsem se dovolala strejdovy a bylo mi řečeno že jemu se to tako staloxD a prý že ten náš antivirus si myslel že ten creck je virus tak ho smázl a tím mi nejede hra chjo T.TxD no budu si muset počkat no a nevím jak dlouho to bude utpení T.TxDD no ale aspoň vím pročxD, jinak mně docela mrzí jedna věc víte taky máte jistě ty chvíle kdy je vám nejhůř a nemáte pocit že tu s váma někdo je tak si říkate kdybyste tu nebyly bylo by všem o moc líp T.T a tím si vyvodíte že nemáte pro koho žít T.T a to se mi stalo včera ale z pár důvod spíš vůli mamky kterou mám nade vše ráda tenhle pocit ve mně vyvodila a já v pokoji se zkrouceně bulela a nakonec jsem se rozhodla se ztímhle svěřit svoji nej kámojdě ale ona mi neodepsala a vůbec mám pocit že se na mně vykašlala úplně TT.TT mám ji pořád moc ráda ale ona se semnou už ani nebaví T.T tak nevím co jsem ji udělala že mi ani neodpoví možná že něco jo ale bohužel nevím co T.T byla bych ráda kdyby aspoň napslala co jsem ji udělala a snad by se to i vyjasnilox) nu omlouvám se vám že vám to tu píšu ale já se potřebovala vykecatxD jinak snad přes týden výjdou nějaké články a oběhnu svoje SB^^ tak se mnějte pěkně a sayonara^^


Docela moc pěkné video^^



vaše Konan-chan a Ezio^^



Komentáře

Oblíbené příspěvky