16.5. - Chjo není časxDD

x)
Salute^^, no bohužel nadpis je pravdivý nestíhám páč naše škola je prostě poslední dobou šílenáxDD a učitelé nám jako naschvál strká moc testůxDD, ale rozhodla jsem páč mám docela velkou mánii na Assassin's Creed II že tu o něm strčím informace vlastně ve hře jsou takové bonusy že tam jsou různé informace a já bych to sepsala a dala to na blog jako můj projekt páč už mně nebaví jak je tu tichoxDD bude to samozřejmě chvilku trvat ale dopracuju se a doufám že to trochu ocenítex)) jinak ta mánie je spíš na Ezia Auditore ♥.♥xDD njn zamilovaná uplně opět^^xDD, jinak moc se omlouvám ale nestíhám obíhat SB a psát články takže to budu dělat postupně všechnox)), to je asi vše tak sayonara^^

Můj oblíbený soundtrack z Assassin's Creed II : Assassin's Creed 2 Music Video: The Heart of an Assassin je to moc pěkné ikdyž i dojemnéx))



vaše Konan-chan a Ezio^^



Komentáře

Oblíbené příspěvky