30.6. - Že já ty kachle zvedalaxDD

xDD
Salute^^, no asi se první omlouvám za svoji neaktivitu ale mněla jsem blbé a lenošné období což se rovná užívala jsem si poslední dny školy a hrála ACII a vyhrála to do koncexDDD jinak zháním různá infa o ACI a ACII takže za nedlouho to tu dámx), jinak dnes jsem se rozloučila se svoji ZŠ a mám z toho docela dobrej pocit i když bude mi nejvíc chybět pár lidí s kterýma byla děsná prdel v ajíněxDDD ale zas dělám jako už by byli mrtvíxDDD no neřešte mozek nechce spolupracovatxDD ale myslím že jsme se dobře rozloučilyx)) a vysvědčení je v pohoděxDD a ten nadpis je pravda páč jsem před chvilkou zvedala asi 30 - 40 kachlíxDD takže jsem polomrtvá nejspíšxDD a chceme se mi spinkatx3xDD zrovna kecám s Vini=3 ale pořád se smějuxDD takže jen tak spát nepůjduxDD to je takový menší oznam abyste věděli že žijuxDD takže a to je asi vše xD, syonara a přeju krásný začátek prázdnin^^




Pořád se mi ten song líbí Let it RockxDD a Alatair (ACI) je taky suprxDD



vaše Konan-chan a Ezy^^


Komentáře

Oblíbené příspěvky