5.6. - Nesnáším testy xDD

xD
Sate^^, ano jak je v nadpise to je pravda bohužel příští týden máme spoustu písemekxDD a já se prostě musím učitxDD takže příští týden tu nebude moc článků a nevím jak budu zvládat obíhání SB^^ takže prosím kdyby byl nějaký zápis tak mně tam automaticky zapiště arigato^^ včera jsem oběhla SB a písla koment^^ a přes týden mně věčinou zastihnete k večeru na icq od 18:30 - 20:00h., jinak opět mně chytl Naruto a už jsem dokoukala Shippuuden a těším se na další dílekxD já si prostě nemůžu pomoc ale mně se zdá že Pein je tam děsně sexyxDD chjo to zas budou snyxDD, k tomu uvažuju opět nad novým desingemx) takže možná se tu někdy opět oběví nový dess^^, k svátku jsem ještě opožděně dostala mangu Hetalie 1 - Mocnosti Osy a moc se u toho bavím hlavně ta rozkošná Itálie a drsné Německox3xDD, no mám pocit že jsem se do sytosti vykecala a řekla to co jsem chtěla tak se s váma loučím a přeji pěkný zbytek víkendu sayonara^^


Moc pěkný song: Dominoo - My Hero hodí se k moji náladěx))



vaše Konan-chan a Pein^^



Komentáře

Oblíbené příspěvky